זמנים קשים, מחייבים צעדים קשים.
היה לי היום ראן קטסטרופלי. הקטסטרופה התחילה ונגמרה בדיקציה מזגתעתגת.
מה?!
צזעזעזיככת.
מההההה?!
מזעזעת.
אה….
זה לא משנה כמה אנחנו עובדים ומגיעים להישגים, דווקא כשהמנהלת תבוא לצפות הילדים ימלמלו.
אז לבסוף החלטתי על צעד נואש, ויעיל באופן מפתיע- להכניס ברווז לחדר החזרות!
אז איך העסק הזה עובד?
בתחילת החזרה הבהרתי לתלמידים מה הן הציפיות שלי בסוגיית הדיבור- לדבר ברור, בקול, לא למהר וכו. אם מישהו חרג מהכללים הפעלתי את הברווז והוא חזר על השורה שלו. וחוזר חלילה.
היה משו-גע!
תגובה אחת
מקסים… אגב הפעלת בובה זו דרך מצוינת לעבוד על דיקציה
היא פשוט מפרקת את המילה להברות וזה מה שאנחנו מנסים להשיג.
*רק עם בובת פה לא כזו.